2012. április 26., csütörtök

Flora - ezúttal zöldben

 
 
 
 
Imádom ezt a pávaszemes swarit, ami habár nagyon viszontagságos úton, de mégis eljutott hozzám. A másik nagy szerelmem pedig ugyebár a lfzöld :-) Amikor elkészült a medál, egy kicsit habosnak tartottam, de Lillám szerint tök jó lett, úgyhogy mégis bátorkodtunk vele megajándékozni a fuvi tanár nénit, aki azon melegében a nyakába akasztotta - nincs is ennél nagyobb elismerés.
Nem is tudom megmagyarázni, hogy miért, de a Flower Power és a Flora azok, amikből ezret is képes lennék gyártani, és bár azonos a minta, mindegyik más és más. Már készül is egy újabb virágocska, de Andi miatt el sem merem mondani, hogy abban is van lila.... :-)

5 megjegyzés:

Timike írta...

Meseszép, nagyon tetszik.

Pósa Andrea írta...

Nagyon szépséges lett! Már nem borulok ki a lilától, sőt, elég sokat használom. Ezt is a fűzésnek köszönhetem, hogy kiszakadtam a fekete-ezüst, és libafos zöld háromszögből:)
Nekem is nagyon tetszik a Flora, de annyi tűmet kinyírta, amikor csináltam, hogy azóta semmi kedvem nem volt újat csinálni. De most lehet, hogy mégis megpróbálom.

Orsi írta...

Szerintem is tök jó! Én is szeretem a "tűgyilkos" Flórát és a l.f.zöldet is :-)

Liza írta...

Szuperszép!
Én is szeretem ezt a mintát és még egyetlen tűt se törtem bele! :)

Gruber Tímea írta...

Nagyon szép lett!!