2011. május 12., csütörtök

Napsugár

Az elmúlt hét leginkább a bontással telt. Több ékszerem is áldozatul esett a elképzelésemnek, miszerint amit nem fogok hordani, az tök feleslegesen csücsül a dobozban, ollót neki!
Így hullott darabjaira a burberry szettem egy lánccal, egy ferdehorgolt karival és egy peyote háromszöges gyűrűvel; egy hurkos horgolt lánc; egy sima horgolt lámpagyöngyös lánc, kettő peyote kétoldalú háromszöges lánc és egy Galaxy bogyó. Így viszont lett egy csomó gyöngyöm  :-)
Azért fűztem is ám…a Csillagok háborúja 1652. megtekintése közben született meg ez Napsugár horgolt lánc (elnevezés Orsi után szabadon :-)
Egyszerűen imádom! Pont olyan, aminek lennie kell, szépen kifekszik a nyakon, elegáns és sugárzóan szép.
Orsi, hálásan köszönöm az ötletet és az ihletet!

7 megjegyzés:

Piky73 írta...

Wow! Kedvemre való színek :) S mivel részben fel is keltik a figyelmet, biztosan sok dícséretet fog kapni Napsugarad :)

MELI-BEADS írta...

Nagyon szépek a színei,és maga az egész ahogy van!
Bontás,az nálam is megy ha belefogok!

Orsi írta...

Nehéz elhinni, hogy vannak olyan munkáid, amik ollót érdemelnek:-) Én nemigen szoktam bontani!!! Egyszerűen nincs szívem hozzá:-) Inkább elajándékozom, vagy csücsül a fiókban. Volt hogy egy -szerintem- béna darabba totál beleszeretett valaki, és nagyon örült, hogy nekiadtam. (Én is:-D)

Évi írta...

Valamiért délelőtt nem tudtam írni.
Nagyon szép,nagyon tetszik ez a "roberta" szerű bogyó!A horgolás meg teljesen a TE asztalod!Tökéletes!

Liza írta...

Csodaszépséges és tökéletesen illik rá a neve!

Gruber Tímea írta...

Igazán szép,mutatós darab lett!Gratulálok!!!

Orsi írta...

Nagyon szívesen! Gyönyörű lett!