2011. május 24., kedd

Flower power - kettő az egyben

Rá kellett jönnöm, hogy  nagyon is szeretem ezt a mintát. Olyan hamar elkészült, hogy szinte észre sem vettem. Lillám választotta ezt egy tanár néninek, mert szerinte nagyon illene hozzá.
Jól jött egy kis alkotás, mert az elmúlt két hét biza’ a bontással telt. El sem merem mondani, hogy összesen kb 10 darab ékszerem maradt meg, a többi olló alá került. Így vált áldozattá többek között a lámpagyöngyös horgoltam, valamennyi peyote háromszögem, a raw virágaim (bár Lillának sikerült egyet megmentenie saját részére :-),  az összes karkötőm és kb 25-30 darab bogyóm - fűzöttek és horgoltak vegyesen. De most már aztán tényleg rend van a gyöngyös fiókomban  és fűzhetnék is – ha lenne ihletem.

10 megjegyzés:

Tündigyöngy írta...

Jaj, de szépségesek!! Mindkettőt elfogadnám!:))

LUCY írta...

Fascinante, preciosas todas son maravillosas, con unos colores geniales.....me encanta....

Piky73 írta...

Meglehetősen ledöbbentem soraidat olvasva... Nem sajnáltad azt a regement munkát és időt, amit a szétbontott ékszerek fűzésébe fektettél??? No de nézzük a dolgok pozitív oldalát, s most lett sok-sok gyöngyöd, melyekből várjuk a további szépségeket. Mint ezek a Flower Power-ek :)

Zsófi írta...

Ahogy mondod Niki, ezt már a lebontott gyöngyökből fűztem :-)

Liza írta...

Nagyon szép lett, nekem is ez az egyik kedvenc mintám, szeretem fűzni nagyon, már tervben van nálam is egy következő!
Délután nem hagyott kommentelni a blogger, teszek még egy próbát!

MELI-BEADS írta...

Szia Zsófi!
Nos én is ledöbbentem olvasás alatt,nem semmi mi mindent lebontottál.Szépek a flower powerek(ez egy medál,két oldallal?)Én még nem merek nekifogni,félek tőle.
Én is várom a többi újdonságokat!

Gruber Tímea írta...

Nagyon szép lett! Jól gondolom hogy ez a két virág valójában egy?
A bontással nem csak az a baj,hogy oda lesz az a rengeteg munka amit belefektet az ember míg elkészül valami,hanem az is,hogy a lebontott gyöngyöket szét is kell válogatni!Na abba tényleg bele lehet őszülni!

Zsófi írta...

Timi, én már bele is őszültem :-)

Cicurka írta...

Hát, én is elérkeztem a bekukkantáshoz :). Csodaszépek ezek a virágok. Mindig látok itt vmi szépséget. Gratulálok a türelmedhez és precizitásodhoz.
És köszi a kommentet :)).
Puszi

perlenmuster írta...

Thanks for using my tutorial, your color combination looks really great.
Holle