2010. szeptember 20., hétfő

Szőlőszüret :-)

Minta :-)

Az úgy volt.......hogy az elmúlt kb három hónapban nem fűztem semmit. El is ment a kedvem az egésztől. Sajnos én nem vagyok az a fajta ötletgazda gyöngyöslány - hiszen pl. ha már a minta megvan, akkor is hosszú-hosszú órákat vagyok képek a színválasztással vacakolni, ami legtöbbször nem is sikerül - így arra az elhatározásra jutottam, hogy a gyöngyeimet egy időre összecsomagolom, és a pincébe viszem; mert ami nem megy, azt nem kelle erőltetni.
Aztán kaptam egy nagyon kedves levelet Évitől, aki arról érdeklődött, hogy mi van velem. Amikor megírtam neki, hogy nagy valószínűséggel a fűzésnek annyi, akkor sajnálkozását fejezte ki, és azt is megírta, hogy ő bizony nagyon szereti a horgoltjaimat. És ez nagyon jól esett :-)))) Tudjátok olyan ez, mint egy szikra, olyan... szeretet szikra. Mert Évit nem ismerem személyesen, nem vagyunk blogbarátnők sem, és mégis azt írta, hogy szereti a horgoltjaimat!
Amikor hazamentem a munkából, kinyitottam a már összepakolt dobozt, és ez lett belőle :-)
(A lánc ajándék lesz majd egy barátunknak. )
Évi, nagyon szépen köszönöm a bíztatást, visszahoztál egy kicsit a gyöngyös világba!
UI: Már készül ám a következő :-)

5 megjegyzés:

Pósa Andrea írta...

Na végre! Ezt akartam hallani! Én is imádom a horgolásaidat, főleg azért, mert én sosem fogom megtanulni:)
Üdv újra a fedélzeten!

Tündegyöngyök írta...

Mintha én írtam volna a sorokat! Hidd el Zsófikám, nem vagy egyedül ezzekkel a kisebb-nagyobb alkotói válságokkal! Én is csak vágyakozom, hogy legyen annyi sütni és ötletelnivalóm, mint másoknak...

Én is mindig benézek Hozád és várom az újabb csodákat.Abba ne hagyd a fűzést Te Lány!!!!! :o)

puszillak, Tünde

Muttery írta...

Zsófi!Szószerint megbőgettél!!!Ja,és a barátnőmnek tartalak!!!
Gyönyörű lett!!Mint mindig!És ha ötlethiányba szenvedsz,csak egy mail és már el is halmozlak.Sajnos én időhiányba szenvedek,de ezt nem ilyen könnyű orvosolni.Alig várom a következőt!!Köszi a mintát!!!

male írta...

For men who want bigger, harder, longer-lasting erections, there's now VigRX Plus™, a fresh twist on the already popular VigRX™, but designed to further enhance men's sexual functioning with the addition of three exciting new ingredients: Damiana, Tribulus, and Bioperin. Doctor endorsed and rated #1 for results by clients of penis enlargement consumers. rated two penis pills is vimax. if you find about male enhancement this products is the best and proven to work, there products have money-back guarantee in effectiveness and result.

Zaskia Amalia írta...

Vimax adalah salah satu jenis obat pembesar penis yang bisa membuat penis Anda menjadi besar, panjang, kuat dan tahan lama secara alami.
Bahkan beberapa ilmuwan di dunia ini sudah mengakui bahwa vimax canada ini sangat berkhasiat untuk membuat penis Anda lebih besar dan panjang secara cepat dan permanen.
Produk vimax asli yang satu ini juga tergolong aman karena tidak menimbulkan efek samping.
Untuk mengetahui perbedaan vimax asli dan palsu dan harga vimax asli silahkan kunjungi www.vimaxgroup.info