2010. április 22., csütörtök

Lila varázslat



Az első gyöngyhímzésem :-)
Lila ide vagy oda, nekem nagyon tetszik. Már csak azt kellene megtudnom, hogy mit lehetne a medál hátoldalára tenni, mert ez a fehér Lacy szerintem hamar elkoszolódik. Szívesen fogadom az ötleteket!
A lánc kiválasztása nem volt olyan egyszerű. Felfűztem az első változatot, aztán - amikor már majdnem teljesen elkészült, lebontottam. Utána elkezdtem mintákat rajzolgatni, és a családi kupaktanács a "keresztes" mellett döntött.
Ajándék lesz. Remélem, tetszeni fog annak, akinek készült :-)

5 megjegyzés:

Pósa Andrea írta...

Nagyon szép, még ha lila is::))

MELI-BEADS írta...

Mi baj van a lilával?Nekem tetszik és ez így ahogy van tökéletes!Én elfogadom szívesen ha nem tetszene az ajándékózottnak:))))).

ekszerlada írta...

Semmi!eszméletlen szép!!!!!!!!!!!Én nagyon örülnék neki!!!!

Tündegyöngyök írta...

Vauuu, csuda csoda! :o)

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Gyönyörűséges! Imádom a hímzett ékszereket! Én bőrt szoktam a hátoldalára varrni. Van aki azt mondja, hogy nem túl jó ötlet, mert nyáron nagyon meleg, ahogy hozzáér az ember bőréhez, de én azt gondolom, hogy a textil ugyanolyan meleg. A filc anyak hamar bolyhos lesz, és az nekem nem tetszik. :)
Ügyes vagy! A horgolás is gyönyörű. A mintát elmentem, köszönöm szépen! Szuper vagy! :)