2013. január 8., kedd

Mézvirág :-)

 
Minta: Vezsi Zsuzsi/Iceflower

Amikor azon gondolkodtam, hogy mit is fűzhetnék Isu néninek, nagyon sokáig nem volt ötletem, mert ő igazi polgár (nem tudom ezt másképp megfogalmazni). Aztán kezembe akadt az újság, és akkor már tudtam, hogy a minta megvan - de nem voltak még hozzávalók. Aztán megvettem a hozzávalókat is, csak nem a megfelelő méretekben....... Aztán hiába terveztem a 8-as 6-os cserét, annyira beleszerettem a tigrisszembe, hogy most mindegyik méret ott lapul a dobozomban.
Nagyon szeretem ezt a medált, mert olyan szép, hogy teljesen elvarázsolt.Egyszer talán majd magamnak is fűzök egyet ugyanebben a színben.....

2 megjegyzés:

Liza írta...

Hú Zsófi! Ez gyönyörűséges lett!

La Perla Benatta írta...

Nagyon szèpen!Sehr schön,ein super Blog.
Lg, Natalie
Ps: Ich bin Ihrer"Follower" gevorden.