2010. október 12., kedd

Bloggol(y)ó

Akkor most megpróbálom megmutatni, hogy mi a különbség azonos háttérkép/fejléc, de más-más sablon használata esetén.

Chocolate háttér/fejléc Minima sablonnal (keret nélkül)

Chocolate háttér/fejléc használata Minima sablonnal (kerettel):

Chocolate háttér/fejléc használata Vízjel sablonnal (barna, saját háttérképpel, balra eső sidebar-ral):


Vicces ám, mert azért kezdtem el a változtatgatást, mert zavart, hogy a Minima sablonnál túl közel van a fejléchez a bejegyzés mező (az első képen látni, hogy a fejléchez milyen nagyon közel van pl az email ikon)  - naná, hogy ezt nem tudtam megváltoztatni :-((((
Az új sablonnál meg az nem tetszik, hogy a képek egy fehér keretben vannak. Hááát, ezt sem tudtam megváltoztatni :-((((
De nagyon örülök, mert kaptam néhány visszajelzést - és ezek szerint másoknak is tetszik, amit csináltam. Remélem, ez a néhány kép/információ sokaknak segít majd abban, hogy igazán szép bloghátterük legyen. Jó szórakozást Mindenkinek!

0 megjegyzés: