2010. március 16., kedd

Edelweiss

Minta: Ildes
Hetek óta gondolkodtam rajta, hogy feltegyem -e a blogomba. A másik kettő bontásra került, de végül ennek megkegyeelmeztem :-)
Lillám javaslatára gyűrű lett belőle, ami már önmagában figyelemreméltó - tekintve, hogy nagyon ritkán viselek gyűrűt.
Érdekes ez a minta, mert amikor megláttam, azonnal beleszerettem, aztán amikor megfűztem, már nagyon nem jött be. Szerintem minössze annyi a probléma, hogy nem tudok megfelelően színt választani, és ugye ez lenne az alap.
Nagyon szépen köszönöm Editnek és Babrának a segítséget!


3 megjegyzés:

Nikol írta...

Annyira szép lett!!!!! Én sem tudnám milyen színben készítsem el!!!:) :)

Pósa Andrea írta...

Azért durva lenne, ha ezt is lebontottad volna. Állat színe van, pedig ez nekem sem a színvilágom. De olyan jó meleg, napsugaras, boldogságos hatása van:)
Ha meg nem tudod, hogy mit milyen színben fűzzél, akkor válasz az örök klasszikust: zöld-fehér!!!!

Babra írta...

Szierntem nagyon jó lett, nemtom mér mondod, hogy nem jó a színe. De gyűrűnek hallod, jó nagy:D Komoly sérüléseket lehetne vele okozni:D:D